بیانیه هفته عفاف وحجاب

بیانیه مشترک فرماندهی ودفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان به مناسبت هفته حجاب و عفاف

فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان به مناسبت هفته حجاب و عفاف بیانیه مشترک صادر کردند.
کد خبر: ۹۲۵۶۶۵۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان.
فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستلن رفسنجان به مناسبت هفته حجاب و عفاف بیانیه مشترک صادر کردند.

متن بیانیه به شرح ذیر می‌باشد:
 بسم الله الرحمن الرحیم
بی تردید یکی از برکات عظیم و ماندگار انقلاب اسلامی در سطح جامعه وحتی در عرصه بین المللی احیای حرمت، عفت، حیا و به طور کلی تحکیم جایگاه واقعی و انسان ساز زنان و در نگاه دقیق‌تر توجه عمیق به مقوله تحکیم خانواده است. واقعه مسجد گوهرشاد نقطه عطف عظمت و مقاومت فرهنگی و فاطمی زنان جامعه ما در اوج خفقان رژیم ستم شاهی در طول تاریخ است.
شک نباید کرد که حرکت آگاهانه، انقلابی و روشنگرانه زنان در عرصه‌های مختلف خصوصا در عرصه حجاب و عفاف - که توجه به فطرت انسانی آنان می‌باشد - در جامعه ما پدیده شگفت آوری است که همواره دشمنان را در رسیدن به اهداف پلیدشان در عرصه تحاجم فرهنگی ناکام گذاشته است.
هفته عفاف و حجاب یادآور تجلی اوج بندگی و فرهنگ فاطمی زنان جامعه ما بوده و لزوم تکریم واقعی جامعه و شکر عملی این بصیرت و عفت والا را به همه مسولان و کارگزاران نظام اسلامی یاد آوری می‌نماید.
ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان ضمن بزرگ داشت هفته عفاف و حجاب و تکریم حجب و حیا و عفت در زنان فاطمی و زینبی، همه دست اندرکاران و مسولین را به توجه بیشتر در مقوله عفاف و حجاب، مقاومت فرهنگی و احترام به قانون فراخوانده  و همگان را به تامل در این هدف والای انقلاب اسلامی یعنی رسیدن به خانواده در طراز اسلام و انقلاب، دعوت می‌نماید.
ناحیه'مقاومت بسیج شهرستان رفسجان رجاء واثق دارد که تلاش در راستای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب یکی از عوامل اصلی زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) و لازمه امنیت اجتماعی و دفاع فرهنگی می‌باشد.
امید است با تلاش روزافزون متولیان عرصه فرهنگ خصوصا در عرصه زنان و خانواده مفاهیم والایی همچون آرامش، محبت، عشق واقعی، حیا، عفت، عفاف و حجاب در جامعه اسلامی روز به روز تجلی بیشتری یافته و با نقش آفرینی موثر زنان بصیر و ولایت مدار جامعه که پرچم فاطمی و زینبی را بر دوش می‌کشند زمینه‌های ظهور فراهم گشته و پرچم نهضت خون بار انقلاب اسلامی به دست با کفایت مقام معظم ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی به امام زمان (عج) سپرده شود، ان شاالله.
والسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته
ارسال نظرات
آخرین اخبار